loading

محبوبیت روز افزون صندلی های مش

فهرست مطالب

تهیه ی صندلی اداری مناسب می‌تواند تاثیر زیادی بر سلامت و راحتی شما در حین کار داشته باشد. با چنین طیف وسیعی از صندلی‌های موجود در بازار، انتخاب صندلی‌هایی که به بهترین وجه برای شما مناسب‌تر است دشوار است. صندلی های اداری مش به طور گسترده ای در محیط های کار مدرن در حال محبوب شدن می باشند. بنابراین، صندلی های مش چه مزایایی دارند که صندلی های اداری دیگر ندارند؟

تهویه

یکی از مزایای اصلی صندلی توری ،تهویه ای است که در آن ایجاد می شود. صندلی های اداری با روکش پارچه یا چرم گرمای بدن را بین بدن و صندلی محبوس می کند و باعث تعریق شما می شود. صندلی های پشت مش جریان هوای بهتری را به پشت شما می دهند که به شما کمک می کند خنک و راحت باشید. صندلی های تمام مش با ایجاد جریان هوای بیشتر در سراسر بدن شما یک قدم جلوتر می روند.

تعمیر و نگهداری کم

صندلی های مش به تعمیر و نگهداری بسیار کمی نیاز دارند و تمیز کردن آنها بسیار آسان تر از نمونه های پارچه ای آنهاست. علاوه بر این، مواد لکه نمی‌شوند و در وهله اول میزان نیاز به تمیز کردن  را کاهش می‌دهند. یکی دیگر از مزایای افزایش جریان هوا این است که از نفوذ عرق و بوی بدن به داخل اثاثه یا لوازم داخلی جلوگیری می کند. این امر بهداشت را در دفتر بهبود می بخشد و همه کارمندان از آن استقبال می کنند، به خصوص در اداراتی که افراد  میز ثابت و اختصاصی ندارند و ممکن است از کارکنان انتظار داشته باشد که صندلی های اداری را به اشتراک بگذارند!

سبک مدرن

به لطف بافت هوشمند که اغلب در یک قاب کرومی یا پلاستیکی قرار می گیرد، ظاهری شیک و مدرن به دفتر شما می‌دهد. نادیده گرفتنن اهمیت زیبایی شناسی در محل کار آسان است، اما یک دفتر جذاب نشان دهنده شخصیت شما به عنوان یک تجارت است، مشتریان را تحت تاثیر قرار می دهد و کارمندان مناسب را جذب می کند.

دوام

توری محکم بافته شده روی این صندلی ها به طرز شگفت انگیزی قوی و بادوام است. در حالی که پارچه وچرم از سایش و پارگی رنج می برند، مش همچنان با بهترین شکل ظاهروعملکرد،دوام خود را حفظ می کند. 

پشتیبانی ارگونومیک

مانند تمام صندلی های اداری، انواع مختلفی از صندلی های مش موجود است.به عنوان یک قاعده کلی، پشتی های مش سطح خوبی ازساپورت ستون فقرات را ارائه می دهند و به شکل ارگونومیکی متناسب با انحنای طبیعی ستون فقرات هستند. یک تکیه گاه ارگونومیک بهترین راه برای جلوگیری از کمردرد وداشتن وضعیت بدنی سالم است.

صندلی های مش، به دلیل طراحی شیک و زیبا، به راحتی با هر دکوراسیونی سازگاری دارند و می‌توانند بخشی از دکوراسیون دفتر یا منزل شما باشند.

انتشار این پست:

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
5/5

شاید به این مطالب نیز علاقه مند باشید:

آیا شما به دنبال صندلی مش ارگونومیک هستید؟

با ما تماس بگیرید

خانهدرباره مافروشگاهتماس با ما